2024 május 08.
2024. május 1-től dr. Kis Balázs tölti be a Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt. vezérigazgatói pozícióját. Az állami tulajdonú vállalatvezetésben, azok jogi környezetében nagy tapasztalattal rendelkező szakember az MBÜ új feladatainak, stratégiai céljainak megvalósítására érkezik az ügynökséghez. A most leköszönő Goreczky Gergely feladatainak fókuszában a frissen alapított zrt. szerkezeti és szervezeti felépítése, a személyzeti háló és a munkafolyamatok megtervezése állt, amelyeket kiválóan teljesített. A jogi és közgazdasági végzettséggel is rendelkező új vezérigazgató feladatainak hangsúlya már teljes mértékben a Nemzeti Bormarketing Stratégia megvalósítására helyeződik. Kiemelten felel az Akciótervben szereplő hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenység felügyelete mellett, a stratégiában szereplő társterületekkel (turizmus, edukáció, digitalizáció, diplomácia stb.) való hatékony együttműködésekért.
Társasjáték, bortúrák, pincelabirintus: Budafokon minden megtörténhet
Az Ördögárok titka
Pezsgő kisokos: hogyan tároljuk, hogyan bontsuk, miből igyuk?
Új vezérigazgató az MBÜ-ben
Tanulás az egész élet!
Terroirhű borok Tállyáról, amelyekre Ausztriától Amerikáig odafigyelnek
Bárdos Sarolta a Borászok Borásza!
Büszke vagyok arra, amit eddig elértem - beszélgetés Szarka Dénes mádi borásszal