2025 május 15. / Magyar Bormarketing ÜgynökségURL másolásaFacebook megosztásTwitter megosztás

Magyar borok Japánban – bemutatkozik a Wines of Hungary az Oszakai Világkiállításon

2025 nyarán a Wines of Hungary közösségi bormárka első alkalommal mutatkozik be Japánban, az Oszakai Világkiállítás helyszínén rendezett izgalmas programsorozat keretein belül. Június 4. és 7. között a Magyar Pavilonba érkező szakemberek részletes ismereteket szerezhetnek a magyar borászat hagyományairól, mai modern arcáról, és különböző stílusairól a Magyar Bormarketing Ügynökség által szervezett bornapokon.

Az eseménysorozat helyszíne a Yumeshima szigeten zajló Osaka Expo Magyar Pavilonja, illetve egy kerekasztal beszélgetés erejéig az úgynevezett Női Pavilon. Június elején különböző szektorok képviselőit várják a szervezők egy-egy tematikus napon, amelyek iránt olyannyira nagy az érdeklődés, hogy hetekkel a rendezvény előtt minden dátumra beteltek a helyek.

 

 

A rendezvénysorozat június 4-én veszi kezdetét egy olyan programmal, amely a nők a bor világában téma köré építve kerül megrendezésre. A megnyitó esemény egy kerekasztal-beszélgetés lesz a Női Pavilonban, amely három kivételes magyar borásznőt és a neves japán SAKURA Women’s Wine Awards képviselőit ülteti egy asztalhoz. A diskurzus középpontjában a borászat jövője és a nők hangsúlyos szerepe áll – a beszélgetést természetesen magyar borok kóstolója is követi a Magyar Pavilonban.

 

 

Június 5-én a HoReCa szektor kerül reflektorfénybe. Ezen a napon sommelier-k, étteremvezetők, szállodai beszerzők és vendéglátóipari szakemberek számára kínálnak célzott programokat. A tematikus kóstolók és a személyre szabott szakmai események célja, hogy a japán vendéglátóipar minél több pontján megjelenhessenek a kiváló magyar borok.

A borkereskedelmi nap, június 6., az importőrök és forgalmazók számára nyújt exkluzív lehetőséget az üzleti kapcsolatok építésére. Szakmai prezentációk és B2B találkozók segítik a magyar borok piacra lépését, valamint az új együttműködések elindítását a japán piacon.

 

 

A zárónap, június 7., a borturizmus és a média képviselőinek szól. Újságírók és az utaztató szektor képviselői fedezhetik fel, milyen komplex élményt kínál Magyarország boros desztinációként: nemcsak kiváló borokat, hanem lenyűgöző tájakat, helyi gasztronómiát és vendégszeretetet is bemutat a program.

A magyar részvétel az Oszakai Világkiállításon nem csupán presztízsértékű jelenlét, hanem valós üzleti és kommunikációs lehetőség is. A cél egyértelmű: hosszú távon megerősíteni a magyar bor pozícióját a japán piacon – legyen szó gasztronómiai együttműködésekről, kereskedelmi kapcsolatok kialakításáról vagy a borturizmus népszerűsítéséről a távol-keleti régióban.

 

 

Borítókép és Fotók: EXPO 2025 Magyarország

URL másolása Facebook megosztás Twitter megosztás
Lapozás vissza Lapozás előre

Kutatói szemmel az alkoholmentesített bor érdekes téma!

Elolvasom

Gál Tibor a Borászok Borásza!

Elolvasom

A Csipkerózsika-álom vége?

Elolvasom

Borozás a kéktúra útvonalán

Elolvasom
2019 - 2024 Bor.hu Minden jog fenntartva!
Spotify Facebook Youtube Instagram tiktok