mb_logo-05

A Magyar Bormarketing Ügynökség

MBÜ kapcsolat kép

A 2023. januárjában megalakult Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt. a közösségi bormarketinggel kapcsolatos feladatokat ellátó állami szervezet, melynek elsődleges célja a magyar borászati termékek ismertségének, versenyképességének, értékesítésből származó bevételeinek növelése hazánkban és a nemzetközi célpiacokon.

A Magyar Bor közösségi márkára épülő innovatív kampányok, szakmai és nagyközönségi rendezvények és ágazati együttműködések révén a Magyar Bormarketing Ügynökség arra törekszik, hogy a hazánk borvidékein termelt borok sokszínűségét, valamint Magyarországot, mint évszázados hagyományokon alapuló borászati kultúrával rendelkező borturisztikai desztinációt mutassa be.

A Magyar Bormarketing Ügynökség általános célkitűzése továbbá, hogy tevékenységével hozzájáruljon a tudatos fogyasztói magatartáshoz, amelyet a magyar borok preferenciája és ezzel az ágazat versenyképességének erősítése, a hazai borkultúra iránti nyitottság és nem utolsósorban a mértékletes, felelősségteljes borfogyasztás fémjelez.

Az Ügynökség a szőlő-borágazatot irányító szakmai szervezetekkel és a magyar borászatokkal szorosan együttműködve fejti ki tevékenységét annak érdekében, hogy korszerű marketingeszközeivel a piaci szereplők számára olyan segítséget nyújtson, amellyel Magyarország eredményesen szerepelhet a nemzetközi porondon és sikeresen alkalmazkodhat a változó gazdasági környezethez.

A Magyar Bormarketing Ügynökség feladatait önálló szervezetként, a Nemzeti Bormarketingért Felelős Kormánybiztos felügyelete alá tartozó munkaszervezetként, a Nemzeti Bormarketing Stratégiában megfogalmazott irányvonalak mentén fejti ki.

Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

*Kitöltés kötelező