
Tisztelt Borászati Partnereink!
A múlt hónap folyamán elindult a Magyar Bormarketing Ügynökség dél-koreai kampánykommunikációja, melyről a bor.hu cikkéből már értesülhettek. A kampány elemeit, azok dátumát és rövid leírását a következő, „Program Plan” nevű angol nyelvű dokumentum tartalmazza, segítve a kampányhoz kapcsolódó számos marketingtevékenység áttekintését.
A kampány részeként angol nyelvű online szakmai tájékoztatót szervezünk a hazai borászatoknak a koreai borpiacról webinárium formájában, KOREA 101 címmel, melyet ügynökségi partnerünkkel, a Nimbility Asia-val együttműködésben szervezünk.
A webinárium időpontja: 2024. szeptember 26. (csütörtök), 09:00-10:30
Az elődadás témája vázlatosan:
1. Köszöntő és bemutatkozások
2. A koreai borpiac áttekintése
-
borpiaci jellemzők, történelem, trendek
-
kulcs elosztási és értékesítési csatornák
-
szabályozás
3. A hazai borok pozicionálása Koreában
-
a magyar borok ismertsége és megítélése
-
versenyhelyzet és pozicionálás más bortermelő országokkal szemben
-
lehetőségek, kihívások és kockázatok a magyar borok számára
4. Felkészülési és piacra lépési stratégiák a magyar borászatoknak
-
kapcsolatfelvétel és üzletkötés importőrökkel
-
logisztikai, szabályozási követelmények és vámeljárások
-
márkaépítési stratégiák és kapcsolódó szükséges támogatások
5. Esettanulmányok és jógyakorlatok
6. Q&A
Amennyiben szeretnének részt venni az eseményen, kérjük, hogy azt az alábbi linkre kattintva jelezzék szeptember 25. (szerda) nap végéig!
A webináriumon történő részvételhez szükséges link a sikeres regisztrációt követő visszaigazoló levélben kerül kiküldésre. A részvétel díjmentes.
Tájékoztatjuk, hogy a webináriumról felvétel készül, amelyet a résztvevőknek az eseményt követően automatikusan megküldünk, valamint azt októberi hírlevelünkben is elérhetővé tesszük minden borászat számára.
Üdvözlettel,
a Magyar Bormarketing Ügynökség csapata
