2025 február 27. / Balaton Kata
A közelgő ProWein Düsseldorf borexpóra hangolódva a Magyar Bormarketing Ügynökség (MBÜ) nagyszabású médiakampányt indított Németországban, hogy tovább erősítse a magyar borok ismertségét és elismertségét. A kampány részeként két kiemelt publikációban is megjelentek anyagok a magyar borokról: a Meininger által kiadott Weinwirtschaft szaklapban, illetve annak angol nyelvű változatában, a Meininger International online magazinban.
Weinwirtschaft: Fókuszban a szakma
A Weinwirtschaft egy hatoldalas, német nyelvű cikket közölt, amely elsősorban a borkereskedőket és a szakmát célozza meg. A cikk átfogó képet ad Magyarország borkultúrájáról, bemutatja a legfontosabb borvidékeket, szőlőfajtákat és borstílusokat. Emellett kiemelt figyelmet szentel a borturisztikai lehetőségeknek, hiszen a cikk célja, hogy a német szakemberek jobban megismerjék Magyarország borvidékeit, mint izgalmas és potenciális utazási célpontokat.
A cikk külön fejezetet szentel a Wines of Hungary márka megjelenésének a düsseldorfi ProWein borexpón, mely a világ egyik legjelentősebb borászati szakkiállítása, ahol a magyar borok évről évre egyre nagyobb sikert aratnak.
A Weinwirtschaft nemcsak Németországban, hanem Ausztriában és Svájcban is elérhető, így a cikk megjelenése széles körben segíti a magyar borok népszerűsítését a német nyelvterületen. A szaklap 7000 példányban jelenik meg, garantálva, hogy a cikk elérje a szakmai célközönséget.
Meininger International: célkeresztben a fogyasztók
A Meininger International angol nyelvű online cikket is publikált a hazai borokról, kiemelve a azok sokszínűségét és egyediségét, és egyben bemutatva a különböző borvidékek jellegzetességeit, a legfontosabb borfajtákat.
A Meininger International nemcsak a német piacon, de világszerte is az egyik legelismertebb borszakmai online magazin. A cikk megjelenése így nemzetközi szinten is hozzájárul a magyar borok ismertségének növeléséhez.
Tovább a Meininger International cikkére
Bor vagy mámor? Érték a mérték!
Fenntarthatóság a borászatban - dr. Molnár Péterrel, a Tokaji Borvidék Hegyközségi Tanácsának elnökével beszélgettünk
A magyar borokról a legolvasottabb német szaklapban
Három napra Párizs lett a bor fővárosa
A jó bor kultuszát ápolni kötelességünk - dr. Szigethy Gábor irodalom- és színháztörténésszel beszélgettünk
Borpromóciós támogatás segíti a hazai termelők piacra jutását
Tisztelettel kell fordulni a borhoz – Generációváltás a fogyasztóknál
Made in Hungary: régi magyar szőlőfajták borai