2024 június 05. / Magyar Bormarketing Ügynökség
A Nemzeti Bormarketing Stratégiában kiemelt célkitűzés a fiatal generáció hatékony elérése. A Magyar Bormarketing Ügynökség által összeállított, a magyar borkultúrát középpontba állító tantárgy oktatásával a fiatalok olyan tudásanyag birtokába jutnak, amely felöleli a bor termeléséhez, értékesítéséhez, értékeléséhez és fogyasztásához kapcsolódó ismereteket, elősegíti a tudatos, mértékletes, minőségorientált borfogyasztás elsajátítását. A hallgatók a kurzus során megtanulják, hogy melyek azok a jellemzők és feltételek, amelyek a minőséghez, értékhez kapcsolódnak. Az elméleti tudásanyag mellett a tanulók ismeretszerző borkóstolás keretein belül szerzik meg a kulturált, felelős borfogyasztásról és a bor értékelésének alapjairól szóló ismereteket, emellett széleskörű tudásra tesznek szert többek között Magyarország borvidékeiről, a főbb bortípusokról és ételpárosításokról is. A tananyagot elismert szakemberek, nemzetközi borakadémikusok, top sommelier-k, borszakírók oktatják majd, így a gondosan összeállított tananyag mellett az előadók személye és szakértelme is garantálja az értékes kreditpontokat érő képzés magas színvonalát.
A kínai konyha és a tokaji édes borok meglepő találkozása
Öreg tőke nem vén tőke
Nincsenek kőbe vésett szabályok
Magyar borok az OMÉK 2025-ön!
Borok a csúcsról
Nincs tökéletes bor
„Tiéd a mérték!” – Nyílt levél a borkultúráért
Nemzetközi kampányok 2025 - Felhívás a hazai borászatoknak!