2024 június 05. / Magyar Bormarketing Ügynökség
A Nemzeti Bormarketing Stratégiában kiemelt célkitűzés a fiatal generáció hatékony elérése. A Magyar Bormarketing Ügynökség által összeállított, a magyar borkultúrát középpontba állító tantárgy oktatásával a fiatalok olyan tudásanyag birtokába jutnak, amely felöleli a bor termeléséhez, értékesítéséhez, értékeléséhez és fogyasztásához kapcsolódó ismereteket, elősegíti a tudatos, mértékletes, minőségorientált borfogyasztás elsajátítását. A hallgatók a kurzus során megtanulják, hogy melyek azok a jellemzők és feltételek, amelyek a minőséghez, értékhez kapcsolódnak. Az elméleti tudásanyag mellett a tanulók ismeretszerző borkóstolás keretein belül szerzik meg a kulturált, felelős borfogyasztásról és a bor értékelésének alapjairól szóló ismereteket, emellett széleskörű tudásra tesznek szert többek között Magyarország borvidékeiről, a főbb bortípusokról és ételpárosításokról is. A tananyagot elismert szakemberek, nemzetközi borakadémikusok, top sommelier-k, borszakírók oktatják majd, így a gondosan összeállított tananyag mellett az előadók személye és szakértelme is garantálja az értékes kreditpontokat érő képzés magas színvonalát.
„A kékfrankosban a sokszínűség és a megbízhatóság a csodás”
Tíz év, számtalan díj: etalonná vált a Zelna olaszrizling
Ha nyár, akkor buborékok!
Tisztára, mint egy parfüm!
Bor és snack az Eb-meccsekhez
Kulisszatitkok a világ leghíresebb bormúzeumából
Fesztiváldömping, jó zenék, jó borok
Ikertornyok a magyar szőlészetben!