2025 május 26. / Magyar Bormarketing Ügynökség
Az augusztus végéig tartó kampány május 29-én a városligeti Rosália Borpikniken startol el és aki a négy napos rendezvény során fotózkodik a „Buborékok Nyara” kapunál, majd bejelöli a @magyarbor-t az insta sztorijában, nyerhet egy üveg magyar bort.
Ezt követően a kampány egész nyáron folytatódik és a tavalyi fesztivál- és Budapest-fókusz után idén a Balaton körül forog majd minden. Az idei mottó pedig: „Keep it simple – középpontban a fröccs”, amin belül a nyár signature itala a Macifröccs lesz! A kampányban a hazai borászatok is részt vehetnek, amennyiben kedvenc fröccstípusaikat a #buborekoknyara logóval népszerűsítik.
A Buborékok Nyara idei saját dala a Zeneszoveg.hu-val együttműködve a Songbook Songwriting Camp-ben született meg, ezzel is célunk a kultúra és a bor minél több szinten való összekapcsolása. A Be Massive partisorozattal való együttműködésünk kapcsán pedig továbbra is a fiatal, 18-35 közötti korosztály a célcsoportunk, így a nyár során különböző balatoni helyszíneken lesznek „Macifröccs powered by Magyar Bor” fotózkodós intsallációk, amikkel majd szuper dolgokat lehet nyerni. Hogy pontosan miket, az egyelőre legyen meglepetés, mindenesetre érdemes követni Facebook és Instagram oldalunkat!
A kampánynak számos izgalmas eleme érkezik még a nyári hónapok során, aminek részeként egyéb nyereményjátékok is színesítik majd a Macifröccsünket buborékoktól pezsgő nyári hétvégéinket.
Fotók: Magyar Bormarketing Ügynökség
Ismét indul a Buborékok Nyara!
Egy borverseny, amelyen csak nők bírálnak
Magyar borok Japánban – bemutatkozik a Wines of Hungary az Oszakai Világkiállításon
Óda a löszhöz
Gál Tibor a Borászok Borásza!
Életelixír: bor az aszú felett
A Csipkerózsika-álom vége?
Pápák és borok