2025 április 03. / Magyar Bormarketing Ügynökség
Az egyedülálló tárlaton a látogatók négy tematikus teremben fedezhetik fel a bor és az érzékek kapcsolatát az évszakok tükrében. A kiállítás különlegessége, hogy a tél terme idén teljes egészében Magyarország borait és borkultúráját mutatja be a Cité du Vin és a Magyar Bormarketing Ügynökség nagyszabású együttműködésének köszönhetően.
A Via Sensoria kiállítás a természet ritmusára hangolódva kalauzolja végig a látogatókat a négy évszakon, egy nyugalmat árasztó és természetközeli élményt nyújtva. A hajnal első sugaraitól az alkonyat varázslatos pillanatáig a vendégek végigjárhatják a tavaszt, a nyarat, az őszt és a telet. A téli pavilonban a látogatók egy édes tokaji szamorodni bort kóstolhatnak meg, amelyet narancsos ízvilágú csokoládé egészít ki. Kóstolás közben pedig a bormúzeum sommelier-i mesélnek e különleges bor történetéről, hagyományairól és a magyar borkultúra gazdagságáról.
A kiállítás rangját tovább emeli, hogy a Cité du Vin elnyerte a 2024-es Wine Tourism Awards keretében az „Exceptional Offer” kitüntetést a Művészet, Kultúra és Szakértelem kategóriában.
A Via Sensoria kiállítás április 1. és november 2. között látogatható a bordeaux-i Cité du Vin bormúzeumban.
Borítókép és fotók: www.laciteduvin.com
A kínai konyha és a tokaji édes borok meglepő találkozása
Öreg tőke nem vén tőke
Nincsenek kőbe vésett szabályok
Magyar borok az OMÉK 2025-ön!
Borok a csúcsról
Nincs tökéletes bor
„Tiéd a mérték!” – Nyílt levél a borkultúráért
Nemzetközi kampányok 2025 - Felhívás a hazai borászatoknak!