2024 május 08.
2024. május 1-től dr. Kis Balázs tölti be a Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt. vezérigazgatói pozícióját. Az állami tulajdonú vállalatvezetésben, azok jogi környezetében nagy tapasztalattal rendelkező szakember az MBÜ új feladatainak, stratégiai céljainak megvalósítására érkezik az ügynökséghez. A most leköszönő Goreczky Gergely feladatainak fókuszában a frissen alapított zrt. szerkezeti és szervezeti felépítése, a személyzeti háló és a munkafolyamatok megtervezése állt, amelyeket kiválóan teljesített. A jogi és közgazdasági végzettséggel is rendelkező új vezérigazgató feladatainak hangsúlya már teljes mértékben a Nemzeti Bormarketing Stratégia megvalósítására helyeződik. Kiemelten felel az Akciótervben szereplő hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenység felügyelete mellett, a stratégiában szereplő társterületekkel (turizmus, edukáció, digitalizáció, diplomácia stb.) való hatékony együttműködésekért.
Badacsonyi-e és egyáltalán magyar-e a hungarikumok közé bejegyzett kéknyelű?
Szuper magyar eredmények, sok cseh trófea és platinaérem az olaszrizlingvébén
A pezsgő lehet kitörési pont
Emblematikus dűlőink: az Ördögárok
Merre tovább, BalatonBor? – interjú a Balatoni Kör elnökével a 10. évforduló alkalmából
A hordó „kézjegye”
Van okunk az optimizmusra
Hallottatok már a kék arbstról?