2024 május 08.
2024. május 1-től dr. Kis Balázs tölti be a Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt. vezérigazgatói pozícióját. Az állami tulajdonú vállalatvezetésben, azok jogi környezetében nagy tapasztalattal rendelkező szakember az MBÜ új feladatainak, stratégiai céljainak megvalósítására érkezik az ügynökséghez. A most leköszönő Goreczky Gergely feladatainak fókuszában a frissen alapított zrt. szerkezeti és szervezeti felépítése, a személyzeti háló és a munkafolyamatok megtervezése állt, amelyeket kiválóan teljesített. A jogi és közgazdasági végzettséggel is rendelkező új vezérigazgató feladatainak hangsúlya már teljes mértékben a Nemzeti Bormarketing Stratégia megvalósítására helyeződik. Kiemelten felel az Akciótervben szereplő hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenység felügyelete mellett, a stratégiában szereplő társterületekkel (turizmus, edukáció, digitalizáció, diplomácia stb.) való hatékony együttműködésekért.
Csopaki Kódex 2025 – Termőhely, hagyomány, természetesség és stílus
Van okunk az optimizmusra
A borvidék, ahol megáll az idő
Hello, kékfrankos, na, mi a stájsz?
Magyar borok Japánban – sikerrel indult a Wines of Hungary bemutatkozása az Oszakai Világkiállításon
Hallottatok már a kék arbstról?
Legyünk nyitottak, ez a lényeg!
Nem cserélnék senkivel