2024 május 08.
2024. május 1-től dr. Kis Balázs tölti be a Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt. vezérigazgatói pozícióját. Az állami tulajdonú vállalatvezetésben, azok jogi környezetében nagy tapasztalattal rendelkező szakember az MBÜ új feladatainak, stratégiai céljainak megvalósítására érkezik az ügynökséghez. A most leköszönő Goreczky Gergely feladatainak fókuszában a frissen alapított zrt. szerkezeti és szervezeti felépítése, a személyzeti háló és a munkafolyamatok megtervezése állt, amelyeket kiválóan teljesített. A jogi és közgazdasági végzettséggel is rendelkező új vezérigazgató feladatainak hangsúlya már teljes mértékben a Nemzeti Bormarketing Stratégia megvalósítására helyeződik. Kiemelten felel az Akciótervben szereplő hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenység felügyelete mellett, a stratégiában szereplő társterületekkel (turizmus, edukáció, digitalizáció, diplomácia stb.) való hatékony együttműködésekért.
Szeptemberi szüreti mulatságok országszerte
Az eredetiség számít: miért az egyedi borok a nyerők? - Interjú John Szabo MS-vel
„Sparkling Central-Europe”
„Tiéd a mérték!” – Nyílt levél a borkultúráért
Nemzetközi kampányok 2025 - Felhívás a hazai borászatoknak!
Badacsonyi-e és egyáltalán magyar-e a hungarikumok közé bejegyzett kéknyelű?
A hordó „kézjegye”
Van okunk az optimizmusra