Tisztelt Borászati Partnereink!

A múlt hónap folyamán elindult a Magyar Bormarketing Ügynökség dél-koreai kampánykommunikációja, melyről a bor.hu cikkéből már értesülhettek. A kampány elemeit, azok dátumát és rövid leírását a következő, Program Plan nevű angol nyelvű dokumentum tartalmazza, segítve a kampányhoz kapcsolódó számos marketingtevékenység áttekintését.

A kampány részeként angol nyelvű online szakmai tájékoztatót szervezünk a hazai borászatoknak a koreai borpiacról webinárium formájában, KOREA 101 címmel, melyet ügynökségi partnerünkkel, a Nimbility Asia-val együttműködésben szervezünk.

A webinárium időpontja: 2024. szeptember 26. (csütörtök), 09:00-10:30

Az elődadás témája vázlatosan:

1. Köszöntő és bemutatkozások

2. A koreai borpiac áttekintése

  • borpiaci jellemzők, történelem, trendek

  • kulcs elosztási és értékesítési csatornák

  • szabályozás

3. A hazai borok pozicionálása Koreában

  • a magyar borok ismertsége és megítélése

  • versenyhelyzet és pozicionálás más bortermelő országokkal szemben

  • lehetőségek, kihívások és kockázatok a magyar borok számára

4. Felkészülési és piacra lépési stratégiák a magyar borászatoknak

  • kapcsolatfelvétel és üzletkötés importőrökkel

  • logisztikai, szabályozási követelmények és vámeljárások

  • márkaépítési stratégiák és kapcsolódó szükséges támogatások

5. Esettanulmányok és jógyakorlatok

6. Q&A

Amennyiben szeretnének részt venni az eseményen, kérjük, hogy azt az alábbi linkre kattintva jelezzék szeptember 25. (szerda) nap végéig!

A webináriumon történő részvételhez szükséges link a sikeres regisztrációt követő visszaigazoló levélben kerül kiküldésre. A részvétel díjmentes.

Tájékoztatjuk, hogy a webináriumról felvétel készül, amelyet a résztvevőknek az eseményt követően automatikusan megküldünk, valamint azt októberi hírlevelünkben is elérhetővé tesszük minden borászat számára.

 

Üdvözlettel,

a Magyar Bormarketing Ügynökség csapata