2024 december 17. / Magyar Bormarketing Ügynökség
A teljesség igénye nélküli felsorolásunkban a hazai rendezésű Hungarian Wine Summiton és a szintén rendkívül sikeres őszi Master of Wine túrán túl, idén három nagy, boros és egy gazdasági szakkiállításon való részvételünkkel is a magyar bor jó hírét vittük Düsseldorfon és Veronán át egészen Szöulig. Koreában digitális influenszer kampánnyal is próbáltuk erősíteni hazánk pozícióját, miközben a hazai borászatoknak is elérhetőbbé próbáltuk tenni a koreai mellett a kínai piacon való sikeres megjelenést is.
Az Egyesült Királyságban feltártuk a furmint titkát és a magyar vulkanikus borokról is edukáltuk az ottani érdeklődőket, miközben az egyik legfelkapottabb szakmai influenszerként számontartott, német Konstantin Baum MW, Tokajt és a tokaji aszút népszerűsítette a nemzetközi szakma által kiemelt figyelemmel kísért oldalain.
Számos hazai kampányunk szólt a fiatalabb borfogyasztó rétegnek is, de a Buborékok nyarán, Mi folyik itt? kampánysorozaton, vagy Libabőr Fesztiválon, Adventi Kalendáriumon kívül is számos eseménnyel népszerűsítettük a magyar borkultúrát. Szeptembertől pedig három hazai egyetemen is elindítottuk profi oktatók által tartott borkurzusainkat, összefoglaló nevén a BorKatedrát.
Tekintsék meg 2024 legszebb pillanatairól, csúcspontjairól szóló kisfilmünket, és böngésszék végig egész éves tevékenységünk színes beszámolóját!
Találkozunk 2025-ben!
Fotók: Magyar Bormarketing Ügynökség
Magyar borok Japánban – bemutatkozik a Wines of Hungary az Oszakai Világkiállításon
Kutatói szemmel az alkoholmentesített bor érdekes téma!
Óda a löszhöz
Gál Tibor a Borászok Borásza!
Életelixír: bor az aszú felett
A Csipkerózsika-álom vége?
Pápák és borok
Borozás a kéktúra útvonalán