2024 június 24. / Magyar Bormarketing ÜgynökségURL másolásaFacebook megosztásTwitter megosztás

Ha nyár, akkor buborékok!

Június 1-jén indult a Magyar Bormarketing Ügynökség fiatalokat célzó országos Buborékok nyara kampánya, amely a tavalyi évhez hasonlóan, 2024-ben is a hazai zenei élet népszerű alakjaival és a legnagyobb zenei fesztiválokon népszerűsíti a minőségi magyar borokon és pezsgőkön alapuló koktélokat.

Követve a tavalyi nyár népszerű állomásait, a fogyasztók idén is találkozhatnak a Magyar Bor standokkal a Balaton Soundon és a STRAND Fesztiválon is, azonban idén a Budapest Parkkal együttműködve egész nyáron egy különleges, Buborékok Nyara Terasszal is várják a budapesti zenei élet szívében a borkedvelő fiatalokat. Koktélpromóció keretében a Sziget Fesztiválon, illetve a BOLDOGkisfalud Fesztiválon is részt vesznek a nyár borkoktéljai. 2024-ben nem más, mint a VALMAR duó, Marics Peti és Valkusz Milán bizonyítja be, hogy a fröccsön túl is van élet. Az együttműködés keretében a nyár egyik nagy slágerének ígérkező PONT JÓ című daluk mutatja be, milyen tökéletesen passzol egy borkoktél a nyári estékhez. Az MBÜ három koktéllal is készül a nyárra, hogy biztosan mindenki megtalálja a kedvencét. A koktélokat Nagy Zoltán, a Boutiq’Bar tulajdonosa, a hazai koktélvilág megkerülhetetlen alakja álmodta meg, így garantált a csavar mindhárom ital esetében.

A rozéalapú Pink Vibe kékfrankossal, bodzaszörppel és egy csepp sóoldattal megbolondítva hoz frissességet a baráti iszogatásokba, míg a vörösbor és tonic egyesüléséből született Ruby Tonic a kesernyésebb ízek szerelmeseit szólítja meg; a stílusos tóparti felfrissülést pedig a fehérbor alapú Balaton Rizz garantálja, pezsgővel és levendulaszörppel kiegészülve. A június 21-én, a VALMAR koncert estéjén, a Budapest Parkban megrendezett kampányindító sajtótájékoztatón Rókusfalvy Pál, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos elmondta, hogy „az Ügynökség Buborékok nyara kampányának célja a fiatalok megszólítása, így a kampány elsősorban az Y- és Z-generáció tagjait célozza meg olyan eszközökkel, amelyekre fogékonyak, és azt is célcsoport-releváns csatornákon, a közterületi eszközök mellett például fesztiválokon, valamint Instagramon, Tik-Tok-on, YouTube-on és influenszereken keresztül.” „Kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a tavalyi sikeres együttműködés fényében idén is aktívan bevonjuk a hazai borásztársadalmat a kampányunk megvalósításába, így a "Buborékok nyarához" digitális csatornáikon és országszerte megtalálható, kóstolóhelyi aktivitásaikkal is csatlakozhatnak borászok.” - tette hozzá a kormánybiztos. A kampány főszereplői tehát a buborékos borok, a pezsgők, a habzóborok és a fröccsök, valamint a bor- és pezsgőkoktélok, amelyek (újra)felfedezésére és felelősségteljes fogyasztására hívja fel a figyelmet a Magyar Bormarketing Ügynökség.

 

URL másolása Facebook megosztás Twitter megosztás
Lapozás vissza Lapozás előre

A világ legjobbjai között a Gizella Pince 2019-es aszúja

Elolvasom

Poncichterek, akik a zöld velteliniben és a kékfrankosban hisznek

Elolvasom

„Igazából mindig is a nyári borok specialistái voltunk”

Elolvasom

„A kékfrankosban a sokszínűség és a megbízhatóság a csodás”

Elolvasom
2019 - 2021 Bor.hu Minden jog fenntartva!
Spotify Facebook Youtube Instagram tiktok