2024 november 15. / Magyar Bormarketing ÜgynökségURL másolásaFacebook megosztásTwitter megosztás

A Magyar Bor sikere Dél-Koreában: Magyarország díszvendégként nyűgözte le a közönséget a Daejeon International Wine Expo-n

A magyar borok jelentős elismerésben részesültek a dél-koreai piacon, ahol Magyarország az október 27 és november 3 között megrendezett Daejeon International Wine Expo (DIWE) díszvendégeként mutatkozhatott be. A rangos esemény különleges lehetőséget kínált a magyar borászok számára, hogy Dél-Koreában is bemutathassák a magyar borászat minőségét és sokszínűségét.

A DIWE társrendezvényeként idén tizenkettedik alkalommal rendezték meg az Asia Wine Trophy versenyt, ahol a magyar borok kiemelkedő eredményeket értek el. Az eseményen 33 országból érkezett összesen 3,619 bor mérte össze tudását, melyeket 114 fős, nemzetközi szakértőkből álló zsűri bírált el. A verseny végén 1,108 bor részesült éremben: 41 Grand Gold, 862 Gold és 205 Silver minősítést osztottak ki.

 

 

A magyar borok összesen 76 érmet nyertek el: 7 Grand Gold, 56 Gold és 13 Silver minősítést kaptak, melyek kivételes eredményt jelentenek Magyarország számára. Ez a kimagasló siker is bizonyítja, hogy a magyar borok méltó helyet foglalnak el a nemzetközi borvilág élvonalában, és az ágazat erőfeszítései meghozzák gyümölcsüket a távol-keleti piacokon.

 

 

„Az, hogy Magyarország díszvendégként vett részt a Daejeon International Wine Expo-n, egy különleges elismerés és lehetőség a számunkra. Az Asia Wine Trophy-n elért eredmények tovább erősítik a magyar borok hírnevét, és megerősítik pozíciónkat a koreai piacon” – nyilatkozta Rókusfalvy Pál, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos. „A dél-koreai fogyasztók egyre nyitottabbak a magyar borok iránt, amit az is bizonyít, hogy a kereslet folyamatosan növekszik. Célunk, hogy minél szélesebb körben megismertessük a magyar borok egyedi ízvilágát és értékeit.” – tette hozzá.

 

 

Bár a DIWE és az Asia Wine Trophy sikeresen lezárult, a magyar borok népszerűsítő kampánya Dél-Koreában tovább folytatódik. Az elkövetkezendő hónapokban szakmai borkóstolók és rendezvények révén még több lehetőség nyílik arra, hogy a koreai piac képviselői közelebbről is megismerkedjenek a magyar borokkal, erősítve ezzel Magyarország borainak pozícióját és ismertségét az ázsiai országban.

 

URL másolása Facebook megosztás Twitter megosztás
Lapozás vissza Lapozás előre

A tokaji bor nagy esélye a kínai konyha – interjú a kínai sztárséffel

Elolvasom

Százezer palack magyar bor került a brit fogyasztók asztalára!

Elolvasom

Az ősz íze a narancs!

Elolvasom

Ezért igyunk tokaji aszút! - Interjú Konstantin Baum Master of Wine-nal

Elolvasom
2019 - 2024 Bor.hu Minden jog fenntartva!
Spotify Facebook Youtube Instagram tiktok