CSATLAKOZZON
MAGYARORSZÁG LEGNAGYOBB ELÉRHETŐ BORÁSZATI ADATBÁZISÁHOZ!

Tisztelt Borászat! Az alábbi linken keresztül a magyar bor központi portálja, a bor.hu oldal borászati adatbázisába tud felkerülni. A borászat profiloldalának létrehozása térítésmentes, mindössze a következő oldalakon található adatlap hiánytalan kitöltése szükséges hozzá.

Egyes információkat pincészetük rövid bemutatása kapcsán angol nyelven is kérünk megadni, hiszen a bor.hu magyar, míg a winesofhungary.hu angol nyelven érhető el a szakma és a nagyközönség számára. Az adatok megadását követően véglegesítjük bemutatkozó oldalukat és értesítést küldünk annak nyilvánossá válásakor. A regisztráció bármikor módosítható vagy visszavonható kötöttségek nélkül.

MAGYAR BOR, SZEMÉLYESEN

A magyar bort személyek ihletették. Hiszen sem földnek, sem a Napnak, sem a szőlőnek nincsen víziója a borról. Akitől olyan, amilyen, akinek a karakterét is köszönheti, az elsősorban a magyar borász. A borászaink egyénisége, tudása, filozófiája fémjelzi leginkább borainkat, az ő víziójuk az, ami az adott korban a legmarkánsabban fogalmazza meg a magyar bor jellegét. (Ipacs Géza, az arculat tervezője)

A Magyar Turisztikai Ügynökség a szakmai szervezetekkel együttműködésben 2019-ben létrehozta a magyar bor közösségi ernyőmárkáját, mely fordulópontot jelentett a magyar bor kommunikációjában: egységes arculat és üzenetrendszer erősíti a magyar borok megjelenését belföldön és a világpiacon. A koncepció fő fókusza: az egyediség, a változatosság és a személyesség megjelenítése.

Az új ernyőmárka képviseli a magyar borkultúra változatosságát, egységbe szervezve a magyar bor kommunikációját. Alapvető cél, hogy mind a belföldi, mind a külföldi fogyasztók számára könnyen megismerhetővé váljanak a magyar bor és a borászatok értékei, ezáltal inspirálva őket Magyarország borvidékeinek felfedezésére. A magyar bor üzenetének középpontjában az alkotó személy áll. A mindenkori magyar borász vagy a borászat vízióját meghatározó személy, aki szakmai és emberi attitűdjével markánsan meghatározza a magyar bor jellegét, stílusát. A magyar borászokhoz hasonlóan a magyar borok is egyéniségek, sokszínűek. Éppen ebben a változatosságban rejlik az a kiapadhatatlan gazdagság, mely nélkül sok-sok egyedi ízzel lenne szegényebb a világ. A borkedvelők számára a személyes találkozások élménye is fontos szerepet kap, így a személyességre, a személyes megközelítésekre, az egyedi jellegre való utalások képezik a kommunikáció elvi alapjait:

  • a borász, mint az alkotó személy fontossága;
  • a hagyomány, mint a személyes történelem, történetek folyama;
  •  a személyes élmény, melynek az alapja a fogyasztó és a bor vagy a borász találkozása;
  • a sokszínűség, mely a fogyasztónak a személyre szabott választás lehetőségét adja.

Ezen elvek mentén született a kommunikáció fókuszüzenete: MAGYAR BOR „SZEMÉLYESEN”. A magyar bor arculatot használók köre folyamatosan bővül. Az arculatos anyagokkal a Magyar Turisztikai Ügynökség, az Agrármarketing Centrum, az Agrárminisztérium, a Külgazdasági és Külügyminisztérium, valamint a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa által kiadott nyomtatványokon, online felületeken, valamint bor fókuszú kiállítások, rendezvények, egyéb megjelenések alkalmával a helyszínen találkozhat a közönség.

 

TOVÁBB A REGISZTRÁCIÓRA

Lapozás vissza Lapozás előre
„Lenyűgözött, milyen sokat fejlődtek a borok” – Interjú Fongyee Walker Master of Wine-nal
Hamarosan kezdődik Európa egyik legnagyobb nemzetközi borexpója

Hamarosan kezdődik Európa egyik legnagyobb nemzetközi borexpója

Elolvasom
Murán innen, Zalán túl!
Mindig is furmintrajongó voltam!

Mindig is furmintrajongó voltam!

Elolvasom
Bor Szentendrén? Igen!
Bor vagy mámor? Érték a mérték!

Bor vagy mámor? Érték a mérték!

Elolvasom
A magyar borokról a legolvasottabb német szaklapban
Tisztelettel kell fordulni a borhoz – Generációváltás a fogyasztóknál

Tisztelettel kell fordulni a borhoz – Generációváltás a fogyasztóknál

Elolvasom
2019 - 2024 Bor.hu Minden jog fenntartva!
Spotify Facebook Youtube Instagram tiktok