Magyar Bormarketing Ügynökség

A 2023. januárjában megalakult Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt. a közösségi bormarketinggel kapcsolatos feladatokat ellátó állami szervezet, melynek elsődleges célja a magyar borászati termékek ismertségének, versenyképességének, értékesítésből származó bevételeinek növelése hazánkban és a nemzetközi célpiacokon.

A Magyar Bor közösségi márkára épülő innovatív kampányok, szakmai és nagyközönségi rendezvények és ágazati együttműködések révén a Magyar Bormarketing Ügynökség arra törekszik, hogy a hazánk borvidékein termelt borok sokszínűségét, valamint Magyarországot, mint évszázados hagyományokon alapuló borászati kultúrával rendelkező borturisztikai desztinációt mutassa be.

A Magyar Bormarketing Ügynökség általános célkitűzése továbbá, hogy tevékenységével hozzájáruljon a tudatos fogyasztói magatartáshoz, amelyet a magyar borok preferenciája és ezzel az ágazat versenyképességének erősítése, a hazai borkultúra iránti nyitottság és nem utolsósorban a mértékletes, felelősségteljes borfogyasztás fémjelez. 

Az Ügynökség a szőlő-borágazatot irányító szakmai szervezetekkel és a magyar borászatokkal szorosan együttműködve fejti ki tevékenységét annak érdekében, hogy korszerű marketingeszközeivel a piaci szereplők számára olyan segítséget nyújtson, amellyel Magyarország eredményesen szerepelhet a nemzetközi porondon és sikeresen alkalmazkodhat a változó gazdasági környezethez.

A Magyar Bormarketing Ügynökség feladatait önálló szervezetként, a Nemzeti Bormarketingért Felelős Kormánybiztos felügyelete alá tartozó munkaszervezetként, a Nemzeti Bormarketing Stratégiában megfogalmazott irányvonalak mentén fejti ki.

Magyar Bor munkatársak

Szűcs-Balás Vera Bormarketing szakértő

Szűcs-Balás Vera
Bormarketing szakértő

Idegenforgalmi közgazdászként, 2002 óta foglalkozom turizmus marketinggel a Magyar Turisztikai Ügynökségnél. 2002-ben Bor-Schola oklevelemet WSET kurzusok követték (utolsóként WSET Level 3 Award in Wines), majd bormarketing és szőlész-borász OKJ.

vera.szucs-balas@mtu.gov.hu

Gál Zsombor Bormarketing szakértő

Gál Zsombor
Bormarketing szakértő

Budapesten, Párizsban és a burgundiai Dijonban végeztem el közgazdasági és nemzetközi borkereskedelmi tanulmányaimat. Bor- és gasztronómiai marketing területeken dolgoztam Bostonban, Párizsban, 2016 óta pedig a Magyar Turisztikai Ügynökségnél.

zsombor.gal@mtu.gov.hu

Kaposi Márton Bálint Bormarketing asszisztens

Kaposi Márton Bálint
Bormarketing asszisztens

Marketingkommunikációval, kreatív tartalomgyártással, valamint a partnerekkel való kapcsolattartással foglalkozom. 2022-ben érkeztem a Magyar Bor Személyesen csapatához.

marton.kaposi@mtu.gov.hu

Elérhetőségeink

Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt.
Cím: 1013 Budapest, Pauler utca 11.
E-mail: info@bor.hu
Telefon: +36 30 583 2982

Közlemények

Lapozás vissza Lapozás előre
Milyen a franc, ha villányi?
A tokaji bor nagy esélye a kínai konyha – interjú a kínai sztárséffel

A tokaji bor nagy esélye a kínai konyha – interjú a kínai sztárséffel

Elolvasom
„A sommelier Európa-bajnokság olyan, mint egy olimpia”
Százezer palack magyar bor került a brit fogyasztók asztalára!

Százezer palack magyar bor került a brit fogyasztók asztalára!

Elolvasom
A Magyar Bor sikere Dél-Koreában: Magyarország díszvendégként nyűgözte le a közönséget a Daejeon International Wine Expo-n
Az ősz íze a narancs!

Az ősz íze a narancs!

Elolvasom
Elindult a BorKatedra! – Beszélgetés Horkay Andrással
Ezért igyunk tokaji aszút! - Interjú Konstantin Baum Master of Wine-nal

Ezért igyunk tokaji aszút! - Interjú Konstantin Baum Master of Wine-nal

Elolvasom
2019 - 2024 Bor.hu Minden jog fenntartva!
Spotify Facebook Youtube Instagram tiktok