2025 augusztus 05. / Magyar Bormarketing ÜgynökségURL másolásaFacebook megosztásTwitter megosztás

Nemzetközi kampányok 2025 - Felhívás a hazai borászatoknak!

Nemzetközi lehetőségek a magyar borászatok számára – Megjelentek a 2025-ös bormarketing kampányok részvételi felhívásai borászatok számára!

A Magyar Bormarketing Ügynökség (MBÜ) 2025-ben is elkötelezetten támogatja a hazai borászatokat a nemzetközi piacokon való megjelenésben. Ennek részeként meghirdette részvételi felhívásait négy kiemelt exportpiac – az Egyesült Államok, Kína, Dél-Korea és az Egyesült Királyság – bormarketing kampányaihoz kapcsolódó szakmai és fogyasztói eseményekre.

A kampányok célja közös: a magyar borok ismertségének és piaci jelenlétének növelése, valamint a résztvevő borászatok exporttevékenységének közvetlen támogatása az adott célpiacokon. Az eseményeken való részvétel nemcsak bemutatkozási lehetőséget jelent, hanem konkrét üzleti kapcsolatok kiépítését is elősegíti, professzionális szervezés és célzott kommunikációs támogatás mellett.

 

USA – fókuszban New York és Los Angeles

A 2025-ös amerikai kampány egy nagyszabású nyitóeseménnyel indul novemberben New Yorkban, ahol sétáló kóstoló és mesterkurzus várja a szakmai közönséget. Ezt követi egy második esemény Los Angelesben, hasonló felépítéssel. A mesterkurzusokat John Szabó Master Sommelier, a magyar borok egyik legismertebb nemzetközi nagykövete vezeti majd.

Részvételi felhívás USA 

 

 

Kína – stabil növekedési lehetőség a prémium szegmensben

Az MBÜ idén márciusban sikeresen elindította kínai kampányát egy több állomásos roadshow és médiakampány keretében. Egyre nagyobb érdeklődés mutatkozik az eredetvédett, minőségi borok iránt, ezért az MBÜ őszi kampánya célzott rendezvényekkel segíti a borászatokat a kínai piacon való megjelenésben és kapcsolatok építésében.

Részvételi felhívás Kína 

 

Dél-Korea – a feltörekvő ázsiai borművelő közönség nyomában

A dél-koreai borfogyasztás folyamatosan növekszik, különösen a fiatalabb, gasztronómia iránt nyitott generáció körében. Az MBÜ kampánya erre a trendváltásra reagál: edukatív eseményekkel és célzott megjelenésekkel kívánja felhívni a figyelmet a magyar borok egyediségére és minőségére. Az MBÜ 2024-ben indította el dél-koreai aktivitásait a piacon.

Részvételi felhívás Dél-Korea

 

UK – visszatérés a brit piacra új lendülettel

Az Egyesült Királyság évek óta stabil felvevőpiaca a magyar boroknak, ugyanakkor a prémium szegmensben továbbra is nagy lehetőségek rejlenek. A 2025-ös őszi kampány a szakmai közönséget célzó rendezvényekre, valamint a fogyasztói élményekre épít, hogy megerősítse a magyar borok pozícióját a brit vásárlók körében.

Részvételi felhívás UK

 

A Magyar Bormarketing Ügynökség arra biztatja a hazai borászatokat, hogy éljenek ezekkel a nemzetközi megjelenési lehetőségekkel, és jelentkezzenek a számukra releváns piacokra. A kampányok célja nemcsak a magyar bor imázsának építése, hanem konkrét üzleti eredmények elérése is – mindezt professzionális szervezés, nemzetközi szakértők és célcsoport-specifikus kommunikáció révén.

 

A részvételi felhívások és jelentkezési feltételek elérhetők az MBÜ hivatalos felületein.

 

 

Fotók: Magyar Bormarketing Ügynökség

URL másolása Facebook megosztás Twitter megosztás
Lapozás vissza Lapozás előre

Badacsonyi-e és egyáltalán magyar-e a hungarikumok közé bejegyzett kéknyelű?

Elolvasom

Emblematikus dűlőink: az Ördögárok

Elolvasom

A hordó „kézjegye”

Elolvasom

Hallottatok már a kék arbstról?

Elolvasom
2019 - 2024 Bor.hu Minden jog fenntartva!
Spotify Facebook Youtube Instagram tiktok