2019 december 03. / SZŰCS-BALÁS VERA
Az MTÜ célja ezzel, hogy átadjon egy olyan alapvető ismeretanyagot a magyar borral, borturizmussal kapcsolatban, aminek nyomán a turisztikai információs irodákban dolgozó kollégák megfelelő tudásanyaggal felvértezve hatékonyan tudják borvidékeink értékeit közvetíteni és borturisztikai helyszíneket ajánlani a hozzájuk betérő hazai és külföldi turisták számára.
A továbbképzéssel egyúttal elindulhat, illetve folytatódhat a Tourinform irodák kapcsolatfelvétele, együttműködése régiójuk borturisztikai szolgáltatóival, borászataival. A képzés támpontot ad abban is, hogy a Tourinform hogyan járulhat hozzá a borvidék borturisztikai forgalmának élénkítéséhez, szerepének hangsúlyozásához, többségében ugyanis ezen irodák jelentik a legfontosabb információs pontot a borvidékre érkező potenciális borturista számára - borvidéki borút egyesületek, illetve ezek irodáinak hiányában.
Országszerte 6 helyszínen (Eger, Bodrogkisfalud, Tihany, Sopron, Szekszárd és Szeged) egy-egy fél napos továbbképzést dedikált az MTÜ a Tourinform irodák dolgozóinak a Borkollégium nemzetközi borakadémikus oktatói, dr. Mészáros Gabriella és Bálint László vezetésével.
„Nem csak olyan borokat kell készíteni, amitől mindenki rögtön vigyázzba áll.” – beszélgetés idősebb Heimann Zoltánnal, a 2023-as év Borászok Borászával
Teltházas Tokaj mesterkurzus Strasbourgban
Sikeres borpromóciós rendezvény Rómában
Kóstolás mesterfokon
Képriport: részvétel a ProWein kiállításon
Tavaszi rendezvények borospohárral a kézben
Három magyar nagyarany és három Best of Show díj a Mundus Vini versenyen!
Egy boros úticél, ami még nincs túlhájpolva: Monor