2019 december 03. / SZŰCS-BALÁS VERA
Az MTÜ célja ezzel, hogy átadjon egy olyan alapvető ismeretanyagot a magyar borral, borturizmussal kapcsolatban, aminek nyomán a turisztikai információs irodákban dolgozó kollégák megfelelő tudásanyaggal felvértezve hatékonyan tudják borvidékeink értékeit közvetíteni és borturisztikai helyszíneket ajánlani a hozzájuk betérő hazai és külföldi turisták számára.
A továbbképzéssel egyúttal elindulhat, illetve folytatódhat a Tourinform irodák kapcsolatfelvétele, együttműködése régiójuk borturisztikai szolgáltatóival, borászataival. A képzés támpontot ad abban is, hogy a Tourinform hogyan járulhat hozzá a borvidék borturisztikai forgalmának élénkítéséhez, szerepének hangsúlyozásához, többségében ugyanis ezen irodák jelentik a legfontosabb információs pontot a borvidékre érkező potenciális borturista számára - borvidéki borút egyesületek, illetve ezek irodáinak hiányában.
Országszerte 6 helyszínen (Eger, Bodrogkisfalud, Tihany, Sopron, Szekszárd és Szeged) egy-egy fél napos továbbképzést dedikált az MTÜ a Tourinform irodák dolgozóinak a Borkollégium nemzetközi borakadémikus oktatói, dr. Mészáros Gabriella és Bálint László vezetésével.
„Lenyűgözött, milyen sokat fejlődtek a borok” – Interjú Fongyee Walker Master of Wine-nal
Hamarosan kezdődik Európa egyik legnagyobb nemzetközi borexpója
Murán innen, Zalán túl!
Mindig is furmintrajongó voltam!
Bor Szentendrén? Igen!
Bor vagy mámor? Érték a mérték!
A magyar borokról a legolvasottabb német szaklapban
Tisztelettel kell fordulni a borhoz – Generációváltás a fogyasztóknál