2019 december 03. / SZŰCS-BALÁS VERA
Az MTÜ célja ezzel, hogy átadjon egy olyan alapvető ismeretanyagot a magyar borral, borturizmussal kapcsolatban, aminek nyomán a turisztikai információs irodákban dolgozó kollégák megfelelő tudásanyaggal felvértezve hatékonyan tudják borvidékeink értékeit közvetíteni és borturisztikai helyszíneket ajánlani a hozzájuk betérő hazai és külföldi turisták számára.
A továbbképzéssel egyúttal elindulhat, illetve folytatódhat a Tourinform irodák kapcsolatfelvétele, együttműködése régiójuk borturisztikai szolgáltatóival, borászataival. A képzés támpontot ad abban is, hogy a Tourinform hogyan járulhat hozzá a borvidék borturisztikai forgalmának élénkítéséhez, szerepének hangsúlyozásához, többségében ugyanis ezen irodák jelentik a legfontosabb információs pontot a borvidékre érkező potenciális borturista számára - borvidéki borút egyesületek, illetve ezek irodáinak hiányában.
Országszerte 6 helyszínen (Eger, Bodrogkisfalud, Tihany, Sopron, Szekszárd és Szeged) egy-egy fél napos továbbképzést dedikált az MTÜ a Tourinform irodák dolgozóinak a Borkollégium nemzetközi borakadémikus oktatói, dr. Mészáros Gabriella és Bálint László vezetésével.
Milyen bort válasszunk a szilveszteri és az újévi ételek mellé?
Visszatekintés az MBÜ 2024-es évére
Halászlé és kadarka
A tokaji aszú a világ egyik legelismertebb szakmai influenszerének szemével
Ferenc pápa áldását küldte a magyar borászok munkájára!
A hordón túl: borok érlelése alternatív módszerekkel
A bor lehet Dél-Korea következő italtrendje
Százezer palack magyar bor került a brit fogyasztók asztalára!