2021 szeptember 14. / Magyar Bor SzemélyesenURL másolásaFacebook megosztásTwitter megosztás

Hat hagyományos borrégió, hat friss üzenet

Új borturisztikai arculatot és hozzájuk kapcsolódó logókat, szlogeneket kaptak a hazai borrégiók.

Az egységes magyar borkommunikáció indulását a Magyar Bor Személyesen márka megszületése fémjelezte. E márka közösségi használata az elmúlt két évben minden bortermelő üzenetét tolmácsolta: a változatos bortermő vidékeink mindegyikén fellelhető, gondos és modern termelői attitűd üzenetét. A Személyesen mottó olvasatai mit sem változtak az elmúlt időszakban:

1. Az ernyőmárka formájában megjelenő brand középpontjában továbbra is az alkotó személye áll, a borász és a borászat vízióját képviselő személyek, akik meghatározzák a készülő bort és annak stílusát.

2. Borvidékeink egyik legfőbb erénye a változatosság, ami a borfogyasztónak a választás szabadságát biztosítja, hogy mindenhol megtalálja saját, személyes kedvencét.

3. Végül, a márkaüzenet szerves része, a borvidékek személyes felkeresésének értéke a borok termőhelyen történő megismerésének páratlan élménye.

Ez az üzenetrendszer egészül most ki hat új arculattal, melyek hazánk hat hagyományos borrégióját ismertetik meg a nagyközönséggel, utazásra, felfedezésre invitálva.

A rövid jelmondatokban és a hozzájuk tartozó ikonokban egy-egy borrégió turisztikai vonzereje szerveződik egységbe a boros élményígéretekkel.

6 borrégió, 6 új borturisztikai logó

 

A Balaton esetében a Pezsgés, borok, vitorlák hűen tükrözi a tájegység egyedi hangulatát,

a Felső-Pannon régiónál a Hit, bor kultúra szóhármasban a térség borvidékeinek egy-egy markáns hívószava jelenik meg,

a Pannon régiónál a Völgyek, borok, napfény utal arra, hogy ez a mediterrán stílusú borok és érzések hazája,

a Duna régiónál az Ízek, borok, pincefalvak a hagyományos magyar ételek és a kuriózumnak számító pincefalvak vidékére utal,

a Tokaji borrégió esetében a Dűlők, borok, örökség a régió legismertebb, egyedi értékeit közvetíti,

a Felső-Magyarország régiónál a Hegyek, borok, történelem pedig a régió domborzati jellegzetességeit és legendákkal teli múltját eleveníti fel.

A háromszavas üzenetek végén, lezárásként az eredeti szlogenből ismerős mottó köszön vissza: „és te személyesen”. Ez utal arra, hogy az értékek akkor válnak élménnyé, amikor ezeket borvidéki utazásunk során személyesen is megtapasztaljuk. A hat borrégió mottója egy közös borturisztikai üzenetben olvad eggyé: Tájak, borok, legendák és Te személyesen.

 

Az arculatot és a mögötte lévő gondolatiságot bemutató kisfilm

 

A fent részletezett logókat, valamint az üzenetrendszert minden magyar borászat szabadon használhatja; a logók feltüntethetők a pincészetek helyszínén, nyomtatványaiban, online felületein és a rendezvényeken egyaránt. A kapcsolódó arculati kézikönyv magyar és angol nyelven letölthető az oldal Szakmai/Média menüpontján keresztül.

Az új arculat alapján készült borturisztikai kiadványok és térképek már letölthetők a bor.hu weboldalon, nyomtatott formában pedig a Tourinform hálózat irodáiban invitálják utazásra a nemzetközi és hazai közönséget.

URL másolása Facebook megosztás Twitter megosztás
Lapozás vissza Lapozás előre

Büszke vagyok arra, amit eddig elértem - beszélgetés Szarka Dénes mádi borásszal

Elolvasom

32 éve a magyar bor szolgálatában

Elolvasom

Hisztaminérzékenység és koccintás? Lehetséges!

Elolvasom

Negyed évszázada a magyar bor élvonalában

Elolvasom