2024 október 08. / Magyar Bormarketing Ügynökség
A november 1-3. között megrendezésre kerülő borkiállításon a Magyar Bormarketing Ügynökség (MBÜ) szervezésében egy impozáns, 162 négyzetméteres Wines of Hungary standon 27 magyar pincészet mutatkozik be. Ezek a kiállítók több borvidék borainak széles skáláját mutatják be, egyedülálló lehetőséget kínálva a koreai borászoknak és fogyasztóknak, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjenek a magyar borászokkal, új lehetőségeket fedezzenek fel és megkóstolják a magyar borokat. A látogatók három pop-up kóstolón vehetnek részt, amelyek a jellegzetes magyar fajtákat és borstílusokat, köztük a furmintokat és aszúkat mutatják be, illetve a három kóstoló egyike, egy buborékos pop-up a hazai pezsgőket és a pét-natokat állítja reflektorfénybe. A magyar standon kialakításra kerülő Botrytis Bar Magyarország ikonikus borainak kóstoltatására szolgál a kiállítás három napja alatt.
A kiállítás programjait Dr. Csiba-Herczeg Ágnes DipWSET borakadémikus vezetésével tartott két mesterkurzus előzi meg az október 28-i Nemzetközi Borkonferencián. Ezeknek az előadásoknak az elsődleges célja, hogy szélesítse a szakmai érdeklődők ismereteit a magyar borok egyedülálló tulajdonságaira felhívva a figyelmet.
A kiállítás során a Magyar Bormarketing Ügynökség a november 3-án megrendezendő koreai sommelier bajnokság (Korea National Best Sommelier Contest) részét képező, kifejezetten a magyar borokról szóló megmérettetését (Hungarian Wine Sommelier Contest) is támogatja. Ennek célja a helyi sommelier-k edukálása hazánk borairól egy erre a célra összeállított tananyagot biztosítva, amely hazánk borászatának legjavát ismerteti a versenyzőkkel.
Végül, de nem utolsó sorban az MBÜ képviselői is zsűriznek az október 27. és november 30. között megrendezendő Asia Wine Trophy-n, Ázsia egyetlen, az OIV (International Organisation of Vine and Wine) által akkreditált nemzetközi borversenyén, tovább növelve Magyarország ismertségét és hitelességét a nemzetközi borszíntéren. A Daejeon Nemzetközi Borkiállításon (DIWE) való részvétel a Magyar Bormarketing Ügynökség dél-koreai marketingkampányának kulcsfontosságú sarokköve.
További információkért látogasson el a Daejeon Nemzetközi Borkiállításról szóló a Wines of Hungary projektoldalra, valamint a rendezvény weboldalára.
Elindult a BorKatedra! – Beszélgetés Horkay Andrással
Negyvenéves a Thummerer Pincészet!
Interjú Sebastian Giraldo Makovejjel, az I. Hungarian Sommelier Championship magyar bajnokával
Ezért igyunk tokaji aszút! - Interjú Konstantin Baum Master of Wine-nal
Libabőr Fesztivál: Márton-napi hagyományok és az újbor ünnepe országszerte
Eredetvédett borok a Balatonnál
A magyar borok beveszik Dél-Koreát
Itt minden álmunk valóra válik - Árvay Angelika Rátkán
Borászatként ide kattintva vehetsz részt!