2020 augusztus 24. / Szűcs-Balás Vera
A nyár folyamán több fiatal külföldi influencer járta hazánk legszebb tájait, köztük borvidékeinket is az MTÜ (Magyar Turisztikai Ügynökség) szervezésében, így, ha valahol tetten érhetjük, hogy milyen különleges látnivalók vesznek körbe minket, akkor ezeken a lendületes, vágyakozást ébresztő fotókon mindenképp.
Az utazó bloggerek több tízezres, százezres követőszámmal igen széles közönséget szólítanak meg, miközben fotóikon, blogcikkeiken, videóikon keresztül a Tokaji vagy épp a Badacsonyi borvidék legszebb tájait mutatják be, valóban látványos képi megoldásokkal. Ez az újkori marketingeszköz, a közösségi média legkülönbözőbb platformjai nemcsak a külföldi olvasók, követők számára jelenthetnek érvet, hogy Magyarországot tűzzék ki következő utazási célpontjukként, de minden bizonnyal arra is alkalmasak, hogy mi magunk is újra akarjuk élni az ismerős-ismeretlen tájakra utazás élményét. Mindezért ráadásul nekünk elég egy-két órára autóba ülnünk, vonatra szállnunk. Az utazás megtervezését például kezdhetjük azzal is, hogy kiválasztjuk a meglátogatni kívánt borászatot a Borászatkeresőben...
Forrás: Couple Away https://www.instagram.com/couple.away/
Forrás: Diana & Marcin https://www.instagram.com/lostitalianos/
Forrás: Sebastian Chlodnicki https://www.instagram.com/sebastianchlodnicki/
Forrás: Simon Snopek https://www.instagram.com/simonsnopek/
Forrás: The Travelling Onion https://www.instagram.com/thetravellingonion/
Egy borverseny, amelyen csak nők bírálnak
Magyar borok Japánban – bemutatkozik a Wines of Hungary az Oszakai Világkiállításon
Kutatói szemmel az alkoholmentesített bor érdekes téma!
Óda a löszhöz
Gál Tibor a Borászok Borásza!
Életelixír: bor az aszú felett
A Csipkerózsika-álom vége?
Pápák és borok