Rólunk

A Magyar Turisztikai Ügynökség célja a magyar bor és borturizmus népszerűsítése itthon és határainkon túl. Feladata a szakma és a nagyközönség számára a magyar bor és borvidékeink értékeinek, egyedi üzeneteinek tolmácsolása, ezzel párhuzamosan az ország termelőinek és borturisztikai célpontjainak láthatóvá tétele közös platform biztosításával. Célkitűzése, hogy bemutassa a magyar bor általános jellemzőit és sokszínűségét, nemcsak az alapvető tudásanyag átadásával, de az ágazat legfontosabb eredményeinek, aktualitásainak kommunikációjával is.

Ezen tevékenységét a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával, az Agrármarketing Centrummal, az Agrárminisztériummal, és nem utolsósorban a piac szereplőivel, a borászatokkal alakítva és együttműködve fejti ki.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt.
Márkázási Igazgatóság
Borturizmus és Borkommunikációs Terület

1027
Budapest
Kacsa utca 15-23.

Munkatársaink

Gál Zsombor
(bormarketing szakértő)

Budapesten, Párizsban és a burgundiai Dijonban végeztem el közgazdasági és nemzetközi borkereskedelmi tanulmányaimat. Bor- és gasztronómiai marketing területeken dolgoztam Bostonban, Párizsban, 2016 óta pedig a Magyar Turisztikai Ügynökségnél.

Szűcs-Balás Vera
(bormarketing szakértő)

Idegenforgalmi közgazdászként, 2002 óta foglalkozom turizmus marketinggel a Magyar Turisztikai Ügynökségnél. 2002-ben Bor-Schola oklevelemet WSET kurzusok követték (utolsóként WSET Level 3 Award in Wines), majd bormarketing és szőlész-borász OKJ.

Gyutai Zalán
(Gyakornok)

Együtműködő partnerünk: